Cercetașii României Sites > Nocrich Scout Centre - HC Habermann > Blog > Uncategorized > {:en}Apel deschis pentru formarea echipei de staff ~Camp de Nocrich~ (18-24 august 2014, Nocrich){:}{:ro}Apel deschis pentru formarea echipei de staff ~Camp de Nocrich~ (18-24 august 2014, Nocrich){:}

{:en}Apel deschis pentru formarea echipei de staff ~Camp de Nocrich~ (18-24 august 2014, Nocrich){:}{:ro}Apel deschis pentru formarea echipei de staff ~Camp de Nocrich~ (18-24 august 2014, Nocrich){:}

{:en}Apel deschis pentru formarea echipei de staff ~Camp de Nocrich~ (18-24 august 2014, Nocrich){:}{:ro}Apel deschis pentru formarea echipei de staff ~Camp de Nocrich~ (18-24 august 2014, Nocrich){:}

{:ro}

Apel deschis pentru formarea echipei de staff ~Camp de Nocrich~ (18-24 august 2014, Nocrich)

Centrului Scout  lanseaza un apel deschis pentru formarea echipei de management a proiectului Camp de Nocrich.Campul va avea loc in perioada 18-24 august la Centrul Scout Nocrich, judetul Sibiu, si va include un numar de aproximativ 40-50 de participanti exploratori si liderii acestora.

Locurile deschise sunt la urmatoarele departamente:

  • programe (2 persone) – concepe in detaliu elementele de program ale evenimentului colaborand constant cu partenerii. Cauta responsabili pentru a acoperi necesarul fiecarui atelier. Discuta cu mesterii si face necesarul de materiale pentru toate partile programului. In elaborarea programului tine cont de pedagogia specifica exploratorilor.
  • administrativ (1 persoana) – se asigura de partea de cazare si masa, cauta cele mai bune oferte de transport si achizitii materiale pentru intreaga perioada a proiectului, atat pentru participanti cat si pentru achizitii, achizitioneaza materialele necesare in functie de cererea responsabilor de departamente, mentine in ordine materialele si urmareste folosirea lor.
  • coordonator voluntari (1 persoana) -Planifica, organizeaza şi supervizeaza activităţilor voluntarilor, Stabileste împreună cu celelalte departamente ale Campului a necesarului de voluntari în vederea organizării evenimentului, organizeaza şi coordoneaza procesului de recrutare a voluntarilor, realizeaza profilul voluntarilor necesari în cadrul fiecărui departament, organizarea unei campanii de atragere de voluntarilor, motivarea voluntarilor prezenţi şi mulţumirea post eveniment pentru efortul depus
  • financiar (1 persoana) – gestioneaza documentele financiare, urmareste executia bugetara, realizeaza deconturi conform procedurilor ONCR
  • imagine si comunicare (1 persoana)– contribuie la crearea logo-ului evenimentului si a designului pentru materialele promotionale (brosura campului, tricouri, postere, flyere), promoveaza evenimentul prin communicate de presa si articole in media si mediul on-line, mentine updatat blog-ul si pagina de facebook a Centrului Scout pe perioada acestuia, ia interviuri participantilor, realizeaza baza de date a proiectului (foto/video). Isi creaza echipa de imagine si comunicare formata din participanti la eveniment.

Persoanele care se inscriu in echipa de management vor avea asigurata masa si cazarea pe toata durata evenimentului. Ele vor primi pachetul standard de materiale ale evenimentului (badge, esarfa). De asmenea vor fi invitate sa participe la intalnirea de planificare din 7-9 februarie.

Profilul general al candidatului:

-varsta 18 ani impliniti

-vorbeste engleza la nivel cel putin incepator

-este disponibil sa lucreze on-line in perioada prealabila a proiectului pentru pregatirea acestuia

-este disponibil sa fie prezent la Nocrich in perioada 18-24 august

Persoanele interesate sa faca parte din echipa de management a acestui proiect sunt invitate sa se inscrie accesand urmatorul link:

https://docs.google.com/a/scout.ro/forms/d/1GqrOLAw4iKVYtzaqFHQsHXNJdUlUwQ5u4g7cxhgvV7w/viewform

{:}

    Leave a Comment

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.